donderdag 2 oktober 2014

REDENEN VOOR MIJN (TE) LANGE AFWEZIGHEID



Zo, het is al echt een hele tijd geleden dat ik wat online heb geplaatst op mijn blog. De voornaamste reden is dat ik er gewoon echt eventjes geen tijd voor heb gehad door school. De andere reden is dat ik sinds vorig weekend op kamers woon in Arnhem en dat ik een week lang geen laptop had. Maar goed, hier ben ik weer en ik hoop dat ik meer berichten kan schrijven. Bloggen vind ik namelijk nog steeds super tof om te doen, schrijven is namelijk altijd een uitlaatklep voor mij geweest en dat zal het ook altijd zijn. Maar goed, ik zal even kort samenvatten hoe de afgelopen weken (5 alweer) voor mij zijn geweest op mijn nieuwe school. Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog steeds blij met mijn opleidingskeuze, maar dat het ook behoorlijk pittig is. Zwaarder dan ik had verwacht zelfs. Ik heb voor elk vak wel een leuk project/opdracht maar tegelijkertijd is dit dan wel erg veel. Ik heb voor elk vak dus wel veel te doen, wat moeilijk is om bij te houden. Een paar projecten waar ik nu mee bezig ben: een tegeltje ontwerpen en maken waarvan het patroon in elk tegeltje doorloopt, hoe je hem ook neerlegt, een stoel re-designen en daar dan schaalmodellen van maken en een materiaal ontwerpen naar keuze. Allemaal erg leuk, maar zo zwaar! Daarom was een keuze dus ook echt wel noodzakelijk en ik moet zeggen dat het zoeken naar een kamer nog best gemakkelijk is gegaan! Ik heb in een week tijd op heel veel kamers gereageerd en dan heb ik er ook een aantal bezichtigd. Bij een kamer had ik meteen het gevoel dat ik thuis was; de huisgenoten waren echt super aardig en ook de kamer zag er super goed uit. Ik heb dus uiteindelijk ook voor deze kamer gekozen en na een week ben ik nog steeds super blij met deze keuze. Mijn kamer is echt heel ruim en leuk, ik heb super leuke huisgenoten (twee jongens en een meisje) en ook nog eens een super luxe badkamer! Ik ben dus helemaal happy. Ook scheelt dit heel veel met huiswerk maken. Ik kan nu namelijk lekker tot laat doorgaan en toch nog uitgerust opstaan doordat ik langer in mijn bed kan blijven liggen. Deze zaterdag ga ik nog een paar dingetjes kopen bij de Ikea en dan is mijn kamer helemaal klaar. Ik zal dan ook wel foto's maken en deze op de blog zetten :) 
Omdat ik natuurlijk ook geen laptop had om mee te nemen, zat ik een aantal dagen zonder computer. Dat was wel even afkicken voor mij, vooral omdat ik vroeger echt elke dag achter de computer doorbracht. Ik moet veel voor school online doen, dus daarom was het ook wel echt noodzakelijk om een eigen laptop te kopen. Ik heb gekozen voor een Mac Book Pro, omdat ik dit gewoon heel fijn vind werken en ook omdat wij hier ook mee werken op school, dus dat is dan wel extra handig. Het was wel heel veel geld, maar zeker de moeite waard!
Goed, dit was dus een beetje mijn "dagboek" van de afgelopen weken in Arnhem. Ik zal binnenkort dus de foto's van mijn kamer laten zien en ik hoop dat ik tijd heb om meer berichten te schrijven! Ik kan helaas niks beloven...  


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten