donderdag 18 september 2014

TRENDING | THE MOM JEANS



HIER | HIER |  HIER | HIER

Toen ik een paar dagen geleden in de trein zat onderweg naar school, las ik een artikel in de krant over de mom jeans. Dit zijn broeken die gedragen worden door jaja raad maar; de moeders. Ik heb dit overigens nog nooit een moeder zien dragen, maar in Amerika schijnt dat dus wel het geval te zijn. Ik heb de broek al bij veel mensen gecombineerd gezien en stiekem vind ik ze toch wel erg leuk. Ze zijn eigenlijk enorm onflatteus, je kont valt namelijk helemaal weg en het maakt je heupen breder. Toch vind ik het wel wat hebben en ze zijn ook super te combineren met een crop top / crop trui voor als het wat kouder word, een bikerjasje of een oversized shirt. Qua schoenen kun je kiezen voor slip ons, sneakers, maar ook bepaalde laarzen passen eronder. Nog steeds geen beeld hoe je de jeans kan combineren? Wees gerust, want hieronder laat ik wat voorbeelden zien die ik op Pinterest gevonden heb. 
Wat vinden jullie van de mom jeans

MOM JEANS
street style mom jeans / frenche fashion blogger ArtlexImageMonkey: I wear my mom's JeansMom's Jeans, Literally. http://www.itsnotheritsme.com/2013/08/moms-jeans-literally.html
Krissy from Love You Duh in the Ex Boyfriend Jeans in White || Get the jeans: http://www.nastygal.com/sale/ex-boyfriend-jeans-white?utm_source=pinterest&utm_medium=smm&utm_content=nasty_gals_do_it_better&utm_campaign=pinterest_nastygal7 Fashion Bloggers Show How to Wear Mom Jeans in Stylewhite jeans - cropped tee
Touch Of Floral - Native Fox
via LookBook and chicfeedMom jeans, cropped top, mixed prints, Steven Madden shoes, Madewell toteRipped denim jeans - Streetstyle - Fashion - Summer - Trends 2014 - Trending - Mom jeans - Blogger - Blogging



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten