zaterdag 13 september 2014

INSPIRATIE | DE STIJL VAN DE OLSEN TWINS

Mary Kate and Ashley Olsen.

Ik heb de stijl van Ashley en Mary Kate Olsen altijd al geweldig gevonden. Ik heb vroeger alle films van ze gekeken en was echt fan van ze. Nu ze ouder zijn (en ik ook) vind ik ze eigenlijk nog steeds super. Ze zijn zelfs een beetje mijn stijl iconen, alhoewel ik daar eigenlijk niet zo aan doe. De stijl van de Olsen Twins kun je een beetje omschrijven als stylish slobberig. Hun stijl is namelijk heel erg rommelig (net of ze zo het bed uit zijn komen lopen), maar toch zien ze er ook weer verzorgd uit. Ze dragen veel zwart, maar het is toch nooit saai. Oversized kleding, een dikke wollen jas, hakken en een grote zonnebril. Dat is wat je ze vaak ziet dragen. Onverzorgd haar, meestal gekruld of in een knot. Ik hou echt van hun stijl, maar je moet er inderdaad wel van houden. Het is een keer iets anders dan het over-verzorgde uiterlijk wat de meeste beroemdheden hebben. Dit is veel meer persoonlijker, vind ik althans. Wat vinden jullie van de stijl van de Olsen Twins? 

Fashion Style Daily: winter, fashion, style, Outfit, cute, Ideas, мода, classic, love, modern, awesome, pretty, casualAshley Olsen in an oversized sweater and skinnies.Ashley Olsen's Style: 27 Reasons We're Obsessed With The Designer (PHOTOS)
Mary-Kate and Ashley Olsen were all smiles (and holding hands!) in Sweden
Olsen twins style to strive forthe-olsen-twins-style-mary-kate-olsen-ashley-olsen-281009-2.jpg 500×859 pixelskiller outfit and boots

Mary-Kate Olsen - white tee and leather skirtrock and roll MKvintage mk - Love this... and my sister, Amanda,  looks so much like her!Ashley Olsen is sleek in an all-black ensemble and comfortable slip-on sneakers in SoHo. http://www.eonline.com/photos/6415/celebrity-street-style/242590
MKA | BLACK + WHITE | BIK BOK PROMO -- Click to get the look...Olsen twins fashionThe art of layering accessories that isn't actually annoying.  -A
tumblr_myw6o6IdLa1rmfv8to1_500Ashley Olsen - I want that shirt!Mary Kate Olsen skirt, sweater, birkenstock
Oh, wow...whether or not known, this reminds me so much of the 60's...especially the white onethe olsen twins 2014 - Google SearchTimeless style icons: Mary-Kate & Ashley Olsen. Yes I still love them.
A FASHIONABLE LIFE: Sean Fox Zastoupil: THE OLSEN TWINS: FASHION ICON  Source http://afashionablelife010.blogspot.com/2013/04/the-olsen-twins-fashion-icon.htmlDouble Double Toil And Trouble13 Ways To Wear Stripes Like The Olsen Twins #style #fashion #olsentwins6 ways to wear a plaid shirt tied at the waist like the Olsen twins. #style #fashion #marykateandashley



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten